- Tenezito Marlena Szajbler- Bełz jest producentem odzieży. Sklep Tenezito umożliwia zakup produktów za pośrednictwem sieci Internet. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest między użytkownikiem sklepu, a sklepem Tenezito Marlena Szajbler- Bełz. Firma zarejestrowana jest w Centrali Ewidencji i Informacji o działalnosci gospodarczej.
Siedziba: Ul. Calineczki 8-12C/28 05-091 Ząbki
Numer NIP: 1132892065 Numer REGON: 361863425
2. Kontakt ze sprzedawcą odbywa się przez wiadomości za pośrednictwem portalu Facebook: www.facebook.com/labresspl
Informacje o zwrotach -> pkt. 5 regulaminu.
3. Płatności dokonywane są przez: Przelewy 24, Paypal oraz za pobraniem. Termin zapłaty w przypadku wyboru przez konsumenta opcji “przelewy24” lub “paypal” to 2 dni robocze. Po tym terminie zamówienie będzie anulowanie. Jeżeli zamówienie zostało anulowane, a chcą Państwo zakupić towar ponownie, prosimy o ponownie złożenie zamówienia i zapłatę.
4. Dostawa:
A) List Polecony Priorytetowy 8zł dostawa 2-3 dni robocze
B)Kurier InPost cena 16 zł – Czas dostawy jeden dzien roboczy liczony od wysylki ktore odbywaja sie codziennie od pon do pt o godz. 13.00
C) Kurier InPost płatność przy odbiorze cena 18 zł – Czas dostawy jeden dzien roboczy liczony od wysylki ktore odbywaja sie codziennie od pon do pt o godz. 13.00
D) Paczkomat InPost cena 16 zł – czas dostawy 1-2 dni robocze
E) List polecony priorytetowy Zagraniczny 21zł dostawa do 7 dni roboczych.
(Dostawa może opóźnić się z przyczyn niezależnych od producenta).
F) odbiór osobisty po wpłacie na konto. Po zakupie należy umówic sie na odbiór zamówienia poprzez wiadomość na facebooku. (Ząbki k.Warszawy)
5. Zwroty:
Bielizna, ze względów higienicznych, nie podlega zwrotom.
A). Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[ 1 ] Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia (link do pobrania niżej) w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie go przed jego upływem.
B). Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
C). W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy na swój koszt na adres Tenezito Ul. Calineczki 8-12C/28, 05-091 Ząbki, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy. ZAKUPIONY TOWAR trzeba wysłać wraz z wypełnionym FORMULARZEM.
D). Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi koszt nabytego produktu. Sprzedawca dokonuje zwrotu na konto podane w oświadczeniu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania i dostarczenia.
6. Pomyłka: Jeżeli został dostarczony inny produkt niż był zamawiany prosimy wysłaniem go przedsiębiorcy na swój koszt( Tenezito ul. Ul. Calineczki 8-12C/28, 05-091 Ząbki, listem poleconym ( koszt będzie zwrócony) oraz dołączenie kartki z informacja o pomyłce, numer zamówienia oraz jaką rzecz mamy wysłać.
7. Wymiana: Jeżeli chcą państwo wymienić produkt na inny prosimy o wysłanie na adres: Tenezito ul.Calineczki 8-12C/28, 05-091 Ząbki z informacja na jaki produkt mamy wymienić,numer zamówienia oraz adres do wysyłki.
8. Reklamacja: Przedsiebiorca odpowiada za cechy produktu określone w ofercie sprzedawcy, ( kolor, rozmiar, wygląd itp) Odpowiedzialność za istnienie wad ponosi przedsiębiorca z mocy prawa, a jej zakres określają przepisy art. 556kc oraz 556 1-556 3kc. Jeżeli kupiony towar ma wadę( brak jakiejkolwiek z tych cech), konsument może złożyć reklamacje, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku reklamacji towaru Klient powinien wysłać towar na adres: Tenezito ul. Ul. Calineczki 8-12C/28 05-091 Ząbki, podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu. Reklamacje bedą rozpatrzone do 7 dni roboczych.
9. Warunki techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Usługodawcy.
– Komputer lub inne urządzenie z dostępem do Internetu,
– Przeglądarka internetowa:
– Internet Explorer w wersji 6.0 lub nowszej,
– Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub nowszej,
– Opera w wersji 9.0 lub nowszej,
– Google Chome w wersji 2.0 lub nowszej,
– Apple Safari w wersji 3.0 lub nowszej,
– Minimalne ustawienia rozdzielczości ekranu to 1024 x 768 pikseli.
– Dostęp do poczty elektronicznej.
10. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
11. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez sklep, drogą elektroniczną mogą być składane poprzez przesłanie reklamacji za pomocą portalu Facebook www.facebook.com/labresspl. Reklamacja Klienta powinna zawierać oznaczenie usługobiorcy oraz krótki opis reklamacyjny. Reklamacje bedą rozpatrzone do 7 dni roboczych od otrzymania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony na wskazany przez Klienta adres poczty e-mail.
12. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.